Paxful

Paxful

Paxful o le Bitcoin trading platform na faʻavaeina i le 2015 e Ray Youssef ma Artur Schaback. O ofisa autu a le kamupani o loʻo i Wilmington, Delaware, United States. Talu mai lona faʻavaeina, ua mafai ona faʻataʻitaʻi ma fiafia i ai Kraken, Bitstamp, Coinmama, ma Coinbase faʻatasi ai ma isi aua e taliaina le tele o ituaiga o auala e totogi ai ma e faigofie ona maua i le tele o atunuʻu.

Paxous pei o LocalBitcoins, lea e faʻaalia i auala eseese, e mafai ai e tagata mai atunuu eseese ona faʻatau atu a latou tupe i le lotoifale mo Bitcoin ma le isi itu. Ae ui i lea, e le faatagaina le faʻasalalauga e faagaoioia i le Setete o Niu Ioka ona e le o iai le BitLicence manaʻomia. I luga o lona tuatusi faakomepiuta, o loʻo i ai i le kamupani se vaega i le auala e faʻatau ai Bitcoin i atunuu e pei o Saina, Amerika, Initia, ma Rusia i isi.

Filifiliga totogiina

Paxful o se tasi o faʻamatalaga sili ona faigofie o fefaʻatauaʻiga i luga o le Cryptocurrency e auai ai mai atunuʻu eseʻese, e lagolagoina ai le tele o filifiliga tau tupe. Tagata faʻatau ma faʻatau i luga o lenei faʻavae e mafai ona suia Bitcoin e faʻaaogaina ai auala 300 totogi. O nisi o nei tupe totogi e aofia ai se atotupe i luga o le initaneti, auaunaga tau tupe e pei o MoneyGram, pepa aitalafu aitalafu, kata o meaalofa, Apple Pay, PayPal, faletupe, ma tupe teu i isi.

Tatalaina o se Tausi

Ina ia faʻaoga Paxful, e tatau i se tasi ona lesitala. E mafai e le tasi ona resitala saʻo i luga o le upega tafaʻilagi poʻo le otometi e ala i le tuʻuina mai o se imeli imeli pe a maeʻa le faʻatauga. E tatau i tagata faaaoga ona faʻamaonia a latou imeli ma fatu ni fesili se lua.

Paga, e le pei o le tele o ona tauva, e maua i le tele o atunuu. I le taimi nei, e mafai ona maua le upega tafaʻilagi i luga o 100 atunuu e mafai ai e tagata faʻaoga i nei atunuʻu ona faʻatau ma faʻatau Bitcoin ia latou tupe.

Faʻatau ma le faatauina atu o Bitcoin I luga o Paxful

Paxful

Faʻatau mai Bitcoin Paxful e faigofie lava ona o le tele o auala totogi avanoa. E le gata i lea, o lenei tulaga e le totogia tuʻusaʻo tagata faʻatau pe a faʻatau Bitcoin. O le tagata faʻatau fuafuaina le totogifuapauina e mafuli faʻalagolago i le totogi auala faʻaaoga. Tagata faʻatau atu o le pili o le 1 pasene ma se laʻititi 'mining' totogifuapauina pe a lafo Bitcoin mai le tasi atotupe i le isi.

Saogalemu I luga o Paga

Paxful ua faʻapipiʻiina nisi o foliga e faʻaoga ai le saogalemu o latou uepesite. E aofia ai

• Se Escrow Service - I le taimi o soʻo se fefaʻatauaiga i luga o le 'upega tafaʻilagi, o tupe o loʻo taofia i totonu o le escrow ma faʻatoa faʻamatuʻuina peʻa maeʻa uma itu e lua faʻamaonia le feuiaiga.

• 2 Factor Authentication - O le faʻaaogaina o se password password ma le two-factor authentication fesoasoani i le faʻamautinoaina o le teuina o atotupe. 2FA maua ai le isi vaega o le puipuiga.

• Saogalēmū o Tupe - A e tatalaina se teuga tupe fou, e otometi lava ona faia e le Paxful se ato tupe e teu ai au tupe. O le fausaga opea faaaogaina sili maualuga faletupe auiliiliina i le tausiga o ana 'auʻaunaga.

Paxful

tulaga e lelei

• E iai ni auala eseese e totogi ai

• Maua i le lalolagi

• Faigofie le auai ma faʻaaoga

leaga

• Tau maualuga
• Lagolago le lagolago o tagata

Mafaufauga Mulimuli

Paxful o se auala lauiloa e faʻatau ai ma faatau atu Bitcoin ao tuʻuina atu avanoa e ono le maua i le tele o isi faʻavae. O le 'upega tafaʻilagi' oloʻo lelei foʻi mo faipisinisi fou ma faʻatautaia. O le 'upega tafaʻilagi o loʻo i ai le tele o tagata faʻatau pisinisi e le talitonuina oe o loʻo i ai iina e faʻatau faʻatau tagata faatau ma tagata faʻatau. O le mea lea, e tatau i le aufaipisinisi ona faʻamautinoa o loʻo feutagaʻi ma tagata faʻatau oloa faʻamaonia ma ia mautinoa latou te fefaʻasoaaʻi i se auala puipuia.

ASIASIGA nofoaga